Gwarancja i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

 

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: (dotyczy produktów kupionych tylko w naszym sklepie)

  • pisząc na adres email: sklep@baseny-materace.pl lub
  • w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Agraf Wenta Rafał, ul. Św. Wincentego 110/129, 03-291 Warszawa.

 

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko oraz adres,
  • numer zamówienia,
  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

 

UWAGA:

Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

 

GWARANCJA.

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). W przypadku firmy BESTWAY, (dotyczy tylko basenów, pompy basenowe i akcesoria) aby przyśpieszyć proces reklamacyjny najlepiej kontaktować się bezpośrednio z serwisem:

Bestway Serwis Polska

ul. Ekologiczna 24

05-080 Klaudyn

tel 022 487 12 75

e-mail: serwis@bestwaycorp.pl

 

Opis procedury reklamacyjnej znajduje sie tutaj

Istnieje możliwość złożenia reklamacji za pośrednictwem strony internetowej firmy Bestway (dotyczy to basenów, pomp basenowych, spa, szczegółowa lista produktów objętych gwarancją Bestway znajduje się tutaj

 

http://www.bestwaycorp.pl/support

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl