Gwarancja i reklamacje

Nr telefonu 515 26 00 00 nie jest numerem do serwisu firmy BESTWAY. Jedyny nr tel. to 22 487-12-75

 

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

 

Najprostszą i najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest bezpośredni kontakt z działem serwisu firmy BESTWAY.

 

BESTWAY Serwis Polska

ul. Ekologiczna 24

05-080 Klaudyn

tel. (022) 487-12-75

e-mail: serwis@bestwaycorp.pl

 

Aby złożyć reklamację należy przygotować:

 

  • kopie dokumentu zakupu (paragon lub faktura)
  • zdjęcie wadliwej, uszkodzonej części, jeżeli basen przecieka konieczne jest uwidocznienie na zdjęciu wady produktu, jakim jest rozszczelnienie niecki basenowej,
  • numer seryjny produktu. Gdzie znajdę numer seryjny ?

 

Przygotowane dokumenty należy przesłać na adres serwisu:  serwis@bestwaycorp.pl

Opis procedury reklamacyjnej znajduje sie tutaj

 

Istnieje możliwość złożenia reklamacji za pośrednictwem strony internetowej firmy Bestway (dotyczy to basenów, pomp basenowych, spa, szczegółowa lista produktów objętych gwarancją Bestway znajduje się tutaj

 

SKŁADANIE REKLAMACJI ONLINE

 

 

UWAGA !!!

Nr telefonu 515 26 00 00 nie jest numerem do serwisu firmy BESTWAY. Jedyny nr tel. to 22 487-12-75

 

 

Możesz również zareklamować produkt, bezpośrednio u nas: (dotyczy tylko produktów kupionych w naszym sklepie, - jest to procedura nieco wolniejsza, ponieważ my będziemy reklamowali towar bezpośrednio w serwisie).

  • pisząc na adres email: sklep@baseny-materace.pl lub
  • w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Agraf Wenta Rafał, ul. Sygnetowa 5, 03-259 Warszawa.

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko oraz adres,
  • numer zamówienia,
  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

GWARANCJA.

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl