do kasy suma: 0,00 zł
  • tel.: 515 260 000
  • Zapraszamy: od 10.00 do 15.00
wyszukiwarka zaawansowana
Gwarancja i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).

 

Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:

  • pisząc na adres email: sklep@baseny-materace.pl lub
  • w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Agraf Wenta Rafał, ul. Św. Wincentego 110/129, 03-291 Warszawa.

 

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko oraz adres,
  • numer zamówienia,
  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.

 

UWAGA:

Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

 

GWARANCJA.

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). W przypadku firmy BESTWAY, (dotyczy tylko basenów, pompy basenowe i akcesoria) aby przyśpieszyć proces reklamacyjny najlepiej kontaktować się bezpośrednio z serwisem:

Bestway Serwis Polska

ul. Ekologiczna 24,

05-080 Klaudyn

tel. (022) 487-12-75

email: serwis@bestway-service.com

Opis procedury reklamacyjnej znajduje sie tutaj

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl